DumpStats voor Stijlloze Gast

3,968 +5534 -1566

Kudos

#16367 (Top 5.1214%)

Kudos/dag 0.9
Kudos/reaguursel 3.67
Meeste kudos op 1 reaguursel 174
Minste kudos op 1 reaguursel -97

1,080

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 28-05-2014
Eerste reactie op 28-05-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-19 05:35:51 door mstrtg op Een mooie advertentie maken
Ik heb met mijn VW 1.2 TSI DSG meer gezeik gehad dan alle andere auto's daarvoor bij elkaar.

De allerbeste auto's ooit waren jaren ' 90 Japanners. Als je nu iets tofs en Aziatisch (dus betrouwbaar) wil, zoek eens een Hyundai I30 N(-line) op.

3 kudos 2026-06-19 04:42:51 door GerbenDeGiraffe op Een mooie advertentie maken
@Konttenen | 19-06-26 | 01:03: Honda Civic VTEC, Toyota GT86, Honda S2000, Nissan 100NX... genoeg leuke betrouwbare Japanse auto's. Mazda MX5's zijn er ook legio's op wat dorpelproblemen na, voor en appel en en ei leuk rijden, gaat prima in een Japanner.

-11 kudos 2026-06-18 23:03:27 door Konttenen op Een mooie advertentie maken
Als je er 17 jaar en 260k mee hebt gereden mag je niet klagen imo. Je kunt het slechter treffen, o.a. met zowat elke Franse of Japanse auto. Waarbij die laatste misschien wel langer mee ging, maar waar je iedere dag met een kutauto onderweg bent die lang niet zo strak stuurt.

3 kudos 2025-02-10 22:32:58 door hansworzt op Sylvana wil ook wat zeggen
Maak je niet druk, laat wat Sylvana rond toetert lekker bij Sylvana. Geniet van je eigen leven en laat dit lekker gaan.

-1 kudos 2024-10-26 21:40:14 door Jee.peetje op Tripje naar herinneringlaan
@Iglo23 Want in 92 kochten ze uitsluitend nieuwe auto's? Kon ook een auto van 8 jaar oud zijn en dat het zich in het jaar 2000 afspeelde

0 kudos 2024-10-11 06:23:28 door Roland op Noorderlicht
Aangezien we hier de Grote Beer zien, moet dit richting het Noorden zijn

6 kudos 2024-08-27 07:37:02 door asdfaghzsc op Pavlov's poeskatten
Fijn dat dat werkt voor jouw beestjes maar de wereld is groter dan die van jou.

2 kudos 2024-07-21 18:48:20 door Errujd op Tsal je auto maar zijn hey
Zware dag gehad? hoef je niet af te geven op andere hoor. Gewoon ff een bakkie thee zetten, telefoontje weg, voetjes omgoog. kalm aan makker.

0 kudos 2024-02-10 21:24:45 door PureYak op Even een snelcursus autorijden
@plantoffel | 10-02-24 | 19:48: 'Break' of zoals de Nederlandse autoverkoper zegt; Berg stand. (Remmen op de motor).

1 kudos 2024-02-10 21:20:51 door Iris1 op Even een snelcursus autorijden
@S-Geiterij | 10-02-24 | 15:06: Of een Prius of soortgelijk geval voor gymnasium cumlaude patienten.