3,968 +5534 -1566
Kudos
#16367 (Top 5.1214%)
| Kudos/dag | 0.9 |
| Kudos/reaguursel | 3.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -97 |
3,968 +5534 -1566
Kudos
#16367 (Top 5.1214%)
| Kudos/dag | 0.9 |
| Kudos/reaguursel | 3.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -97 |
1,080
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 28-05-2014 |
| Eerste reactie op | 28-05-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-19 21:51:39 door Depunt op Clarkson kan niet gecanceld worden
Haha banaan!
5 kudos 2026-06-19 20:34:17 door Internetriddert op Clarkson kan niet gecanceld worden
Anders wel dan?
3 kudos 2026-06-19 05:35:51 door mstrtg op Een mooie advertentie maken
Ik heb met mijn VW 1.2 TSI DSG meer gezeik gehad dan alle andere auto's daarvoor bij elkaar.
De allerbeste auto's ooit waren jaren ' 90 Japanners. Als je nu iets tofs en Aziatisch (dus betrouwbaar) wil, zoek eens een Hyundai I30 N(-line) op.
3 kudos 2026-06-19 04:42:51 door GerbenDeGiraffe op Een mooie advertentie maken
@Konttenen | 19-06-26 | 01:03: Honda Civic VTEC, Toyota GT86, Honda S2000, Nissan 100NX... genoeg leuke betrouwbare Japanse auto's. Mazda MX5's zijn er ook legio's op wat dorpelproblemen na, voor en appel en en ei leuk rijden, gaat prima in een Japanner.
-11 kudos 2026-06-18 23:03:27 door Konttenen op Een mooie advertentie maken
Als je er 17 jaar en 260k mee hebt gereden mag je niet klagen imo. Je kunt het slechter treffen, o.a. met zowat elke Franse of Japanse auto. Waarbij die laatste misschien wel langer mee ging, maar waar je iedere dag met een kutauto onderweg bent die lang niet zo strak stuurt.
4 kudos 2026-06-05 20:45:14 door klokjerond op Even een demo
Die reachtruck zou niet door de deur komen heldere.
-5 kudos 2026-05-11 20:57:50 door blackphilip op Grofvuil en afval ophalen met Stadsbeheer Rotterdam in Dumpert Filmt Je Werkplek
ach joh zijn voetbalclubje verliest altijd al
2 kudos 2026-01-14 16:06:35 door Kunker77 op Muur naar de kut, vinger naar de kut
Maar dat is ook omdat jij een mietje bent en niet op een prima Altrex trap mag.
10 kudos 2025-12-16 06:11:13 door Schweinstieffel op Windmolenmonteur heeft zin in kerst
Mogelijk heeft hij die nodig voor de windmolen...
4 kudos 2025-11-18 21:17:37 door Alm8ige op Jimmy Carr is weer even scherp
Ze is jouw belastingconsulent.
32 kudos 2025-11-09 21:09:40 door Flupke_Den_Urste op Onze landseigen ICE stopt ermee
Precies, høken en daldeejen!
-5 kudos 2025-09-21 20:10:48 door Stijlloze Gast op Typisch interview
/sarcasm off
-4 kudos 2025-09-10 21:35:28 door Harry_Nak74 op In Nepal gaat het ook lekker
Zeg maar rustig miljard.
4 kudos 2025-08-29 19:28:02 door UFO-piloot op Poeskat heeft handikatje
Als de kat duizelig was zouden de pupillen wel van links naar rechts bewegen.
-1 kudos 2025-08-29 06:59:48 door Alfabetweter op Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
@Broek der Broeken | 28-08-25 | 23:32: Deze mevrouw wel. Die wist wat er ging komen.
3 kudos 2025-08-29 02:42:56 door BertHoeMeinWille op Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
Waarom zou je dit ook filmen.
18 kudos 2025-08-28 21:32:21 door Broek der Broeken op Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
Ik denk niet dat deze meneer het voor de likes doet. Ik denk dat deze meneer gewoon heel dom is.
6 kudos 2025-07-21 04:26:52 door per abuis gereageerd op Vliegen meppen op de zwarte cross maar dan anders
Edwin
1 kudos 2025-07-16 22:07:07 door toppiesaus op Neppe Cola fabriek in Azië
Daarom is het ook geen echte Coca Coca, maar neppe.
2 kudos 2025-07-16 22:04:05 door Orichinals op Neppe Cola fabriek in Azië
En de traagheid waarmee dit gaat, is ook lachwekkend voor Coca-Cola volumes.
0 kudos 2025-04-22 22:14:53 door AchterlangsIsBezet op Audi heeft haast
*Nur
-3 kudos 2025-04-22 21:58:54 door Puinruimer op Deuren verblijf paus Franciscus verzegeld
Hij was wel koud
0 kudos 2025-04-22 21:48:46 door Baron Von Awesome. op Deuren verblijf paus Franciscus verzegeld
@ja, of niet | 22-04-25 | 23:01: Nee dat doen ze in de abdij.
6 kudos 2025-04-22 21:01:30 door ja, of niet op Deuren verblijf paus Franciscus verzegeld
Ik denk niet dat ze daar bier gaan drinken hoor.
1 kudos 2025-02-16 19:11:56 door PeterPandemie op Visite van de wijkagent.
Dit meneer? Serieus?
3 kudos 2025-02-10 22:32:58 door hansworzt op Sylvana wil ook wat zeggen
Maak je niet druk, laat wat Sylvana rond toetert lekker bij Sylvana. Geniet van je eigen leven en laat dit lekker gaan.
0 kudos 2025-02-09 21:47:27 door vlasteler op Herentoilet in Pattaya Thailand
-weggejorist-
3 kudos 2024-11-02 21:38:56 door Ayrton-Feynman op Houtreparatie
Zoooo 2023!
-1 kudos 2024-10-26 21:40:14 door Jee.peetje op Tripje naar herinneringlaan
@Iglo23 Want in 92 kochten ze uitsluitend nieuwe auto's? Kon ook een auto van 8 jaar oud zijn en dat het zich in het jaar 2000 afspeelde
-2 kudos 2024-10-26 20:51:36 door Iglo23 op Tripje naar herinneringlaan
Kenteken opgezocht, of stond je ergens bij?
0 kudos 2024-10-11 06:23:28 door Roland op Noorderlicht
Aangezien we hier de Grote Beer zien, moet dit richting het Noorden zijn
7 kudos 2024-08-30 05:23:43 door Captain Diehard op Woonbootje sturen, brug geramd
Heb hem een paar keer terug gekeken maar dit verzin je waar je bij staat.
6 kudos 2024-08-27 07:37:02 door asdfaghzsc op Pavlov's poeskatten
Fijn dat dat werkt voor jouw beestjes maar de wereld is groter dan die van jou.
2 kudos 2024-07-21 18:48:20 door Errujd op Tsal je auto maar zijn hey
Zware dag gehad? hoef je niet af te geven op andere hoor. Gewoon ff een bakkie thee zetten, telefoontje weg, voetjes omgoog. kalm aan makker.
3 kudos 2024-07-08 21:44:12 door FochosPochos op Hazes noemt moeder een hoer op het podium
Een paar lessen Nederlands hebd je wel gemist.
0 kudos 2024-07-02 07:05:50 door turbotravel op Aanhangwagens
Goed gestapeld en gezekerd!
1 kudos 2024-07-02 01:42:37 door BlueVeinedFlute op Aanhangwagens
Niemand vraagt zich dat omdat er niets gebeurt met de achterruit.
3 kudos 2024-07-01 22:44:07 door Cursorbewoner op Aanhangwagens
*gebeurt
*rijdt
2 kudos 2024-06-27 09:15:21 door groenteman op Vrouwke wordt gestoord van man die glazen laat slingeren
@Boer Kaverbod | 27-06-24 | 09:41: Helemaal eens. Ik krijg echt 1.5 keer zo veel in die vaatwasser en het wordt ook helemaal schoon.
2 kudos 2024-06-27 07:41:31 door Boer Kaverbod op Vrouwke wordt gestoord van man die glazen laat slingeren
@IJsboerke | 26-06-24 | 21:55: Aangeboren beter ruimtelijk inzicht. Ik krijg ook twee keer zo veel boodschappen in de koelkast.
29 kudos 2024-06-26 19:55:37 door IJsboerke op Vrouwke wordt gestoord van man die glazen laat slingeren
Een vaatwasser inruimen is mannenwerk. Althans, dat zegt mijn vrouw. Dus doe ik het.
2 kudos 2024-06-26 14:31:18 door Alienware_MEd_1990 op Nee ik wil niet uitstappen
Van een duim in d'r kont ook.
1 kudos 2024-06-02 20:05:34 door McTwisted op Jetzt geht wieder los
Zouden ze hier de film Porky gezien hebben?
37 kudos 2024-03-25 05:51:46 door Henk-gerrit-Klaassen op Waptastisch themafeestje op Feestboek
In tegenstellijg tot een zwerende vinger, klopt dit niet. Krentenbaard is zeer besmettelijk. Oliebol.
87 kudos 2024-03-24 21:56:21 door Skwefje op Waptastisch themafeestje op Feestboek
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar krentenbaard is erg besmettelijk. Pannenkoek.
14 kudos 2024-02-22 22:19:07 door Onderwaterstrater op Portie nostalgie in je smoel
Ik ook jou vrouw. Super toevallig!
0 kudos 2024-02-10 21:24:45 door PureYak op Even een snelcursus autorijden
@plantoffel | 10-02-24 | 19:48: 'Break' of zoals de Nederlandse autoverkoper zegt; Berg stand. (Remmen op de motor).
1 kudos 2024-02-10 21:20:51 door Iris1 op Even een snelcursus autorijden
@S-Geiterij | 10-02-24 | 15:06: Of een Prius of soortgelijk geval voor gymnasium cumlaude patienten.
7 kudos 2024-02-10 18:48:06 door plantoffel op Even een snelcursus autorijden
Ik zou terug gaan naar de dealer: je mist minstens de P.
Waar de B voor is durf ik niet te zeggen.
0 kudos 2024-02-10 14:06:53 door S-Geiterij op Even een snelcursus autorijden
-weggejorist-